Menu

Brukervilkår


                                                                   VILKÅR FOR BRUK AV BE-STILL
BE STILL er et norsk-registrert selskap og opererer under navnet BE STILL AS. 
Organisasjonsnummer er 926607537 og forretningsadressen er Glederudveien 59, 3517 Hønefoss, Norge. 
TJENESTEN 
BE STILL gjør det mulig for kunden å bestille mat via dems digitale plattform. Kunden kan bestille produkter, og bestille transport/levering eller henting av produktet selv. 
Bemerkning 
Disse brukervilkår regulerer bruken for deg som enkeltperson såkalt «Kunde». Dette gjelder på alle våre plattformer, apper, tjenester og nettsider. 


Når kunden bruker Tjenesten BE STILL har gjort tilgjengelig, samtykker Kunden automatisk til å bli bundet av disse brukervilkårene. Deretter opprettes det et kontraktsforhold mellom Kunden og BE STILL. I tilfelle kunden ikke er enig i disse brukervilkår vil Kunden ikke kunne benytte seg av Tjenesten. 


Vi gjør oppmerksom på at Be STILL kan endre brukervilkårene, i det BE STILL ønsker, uansett grunn. 


BESTILLING, BETALING, AKSEPTERING, AVBRYTELSE OG KREDITERING 
Når kunden trykker” Betal” sendes bestillingen til den valgte restauranten. Restauranten vil deretter akseptere eller, i enkelte tilfeller, avbryte bestillingen hvorpå informasjon sendes kunden i form av e-post og «notification» til kundens telefon. Eventuell kreditering av bestillingen vil også bli sendt til kunden som e-post og «notification». 


Hvis Kunden ønsker å korrigere, klage få penger tilbake, eller ønsker en annen form for kompensasjon, må Kunden selv kontakte BE STILL AS direkte og løse dette med dem. 

FRASKRIVELSE AV ANSVAR 
BE STILL tar ikke på seg noe ansvar hvis informasjonen oppgitt i Tjenesten ikke er korrekt. 
BE STILL kan når som helst foreta endringer av all informasjon og materiell i Tjenesten, uten forvarsel. 
Restauranter er selv ansvarlig for at informasjon om allergener og all annen menyinformasjon er korrekt til enhver tid. 


BE STILL tar ikke på seg ansvar for slik informasjon. I tilfeller der Kunden er usikker på menyinnholdet i forhold til allergener eller annet, må Kunden selv kontakte den restauranten det gjelder. 
BE STILL kan ikke garantere at bestillingen blir klar for henting og levering til angitt tid. 
Hvis det mot formodning skulle være grunnlag for å stille et krav overfor BE STILL, så vil BE STILL sitt samlede ansvar ovenfor Kunden aldri kunne overskride verdien av den aktuelle bestillingen fra Kunden. 
TILLATELSE 
Alle rettigheter i forbindelse med BE STILL sin Tjeneste tilhører BE STILL. Kunden kan ikke ta i bruk Tjenesten sitt innhold eller materiell til kommersiell bruk. 


KUNDENS OPPLYSNINGER OG BRUK AV OPPLYSNINGER 
Sender Kunden en vurdering av Tjenesten, samtykkes det til at denne informasjon kan benyttes i markedsførings- eller reklamemateriale av BE STILL, men kun til eget bruk. 


BE STILL vil aldri dele, eller selge innsamlet informasjon om Kunden til en evt. 
tredjepart, eller noen andre. 


BE STILL følger lovens retningslinjer for å ta vare på Kunden sin informasjon. BE STILL tar ikke vare på Kunden sin kredittkortinformasjon. BE STILL bruker kun Kunden sin informasjon til eget bruk – ikke videresalg. 


Dersom Kunden i en situasjon ikke er hjemme når en tredjeparts-transporttjenesteleverandør ankommer angitt adresse/destinasjon for levering, plikter å vente i 7 minutter, samt forsøke å oppnå kontakt med Kunden via telefon med telefonnummeret registrert på ordren. Oppnås det ingen kontakt med Kunden etter 7 minutter, plikter vi å ta med maten tilbake til restauranten. BE STILL tar ikke videre ansvar etter at maten leveres til restauranten.